divendres, 14 de novembre del 2014

Quizbean

Ara ja estem fent el treball final de la primera avaluació, en el qual hem d'utilitzar 5 eines 2.0, explicar-les i fer-ne exemples.
La primera eina que he usat ha set la web www.quizbean.com en el qual es fan tests, Jo l'he fet sobre curiositats de tot en general, si el voleu fer, aquí sota us deixo l'enllaç (no deixa ficar-lo en html). 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada