divendres, 21 de novembre del 2014

Animoto

La segona eina que he utilitzat ha set Animoto, que serveix per fer videos. Jo n'he creat un sobre el viatge a Senegal, m´ha encantat!
L'únic problema que he trobat és que no es pot treure la marca d'Animoto del video, per treure-ho tens que fer-te "pro", és a dir, has de pagar. 
SENEGAL 2014


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada