Aquest cop hem creat dos mapes conceptuals. Aquest és el primer, creat amb la pàgina web http://www.mind42.com/. L'he fet sobre la saga de llibres de Cròniques Vampíriques, ja que em va agradar moltíssim i em va enganxar molt. La recomano per a cualsevol persona.
El segon mapa conceptual l'he creat amb la web http://www.mindmeister.com/. L'he fet sobre Microsoft Office, us la deixo aquí sota.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada