divendres, 21 de novembre del 2014

PicMonkey

La tercera eina 2.0 que he utilitzat ha set PicMoneky, un editor de fotos online. Primer de tot he escollit la fotografia i aquesta ha set una d'una posta de sol de Senegal, la qual també surt en el vídeo d'Animoto. Després d'escollir-la l'he retocat, el meu objectiu era donar-li més contrast i més profunditat.
Creieu que he aconseguit el meu objectiu?
Finalment he creat un collage de abans de retocar la fotografia i després. Espero que us agradi. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada