divendres, 28 de novembre del 2014

Glogster

La cinquena eina 2.0 que he utilitzat ha set Glogster, que serveix per fer posters. Jo n´he fet un sobre tot el treball, on hi podeu veure totes les eines que he utilitzat.
Si cliqueu sobre la imatge us portarà a la web on podreu visualitzar el vídeo i els enllaços que hi ha afegits. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada