dijous, 8 de gener del 2015

Scratch

Aquestes últimes setmanes hem estat treballant amb l'Scratch. Jo he creat un programa de retoc de fotos a partir d'un programa ja creat anomenat Photo Editor V.1. Aquest és el resultat final:


Espero que us agradi :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada