divendres, 30 de gener del 2015

Pràctica 1

Actualment estem treballant el tractament d'imatges, i per això la primera pràctica que hem fet ha set agafar dos fotografies i aplical-s'hi efectes amb el programa Pixlr Editor, finalment amb el Picasa he creat dos àlbums, un per a cada fotografia: 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada