diumenge, 26 d’octubre del 2014

Pixton

Per fer el tercer còmic he utilitzat la pàgina web http://www.pixton.com/. La veritat és que no m'ha agradat gaire, sobretot en el moment de guardar el còmic, que ho he acabat fent amb l'aplicació de retallar.
Aquí el teniu:
L'ACTUALITAT
Al mateix moment, per un cas també de robo però molt més greu...

Realment no entenc que passa en el món actual, els més pobres són jutjats per qualsevol cosa mentre que els més rics es salten les lleis per allà on volen i ningú gosa en dir res al respecte. Colla de rates. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada